tirsdag 28. juli 2009

Hurra.

Hurra.Nå skal jeg flytte til en større leilighet.Den er 45 m2.Der skal jeg bo, og Gea My får eget rom når lettveggen er satt opp.Meldt adresseendring til posten i dag og til likningskontoret.
Petter kommer med bil på torsdag, og Erlend T skal være med på flyttelaget.Jeg løser inn min flytte hjelp til han for noen uker tilbake.Prøver å finne ett polsk vaskeselskap, som kan vaske ut leiligheten så jeg kan pakke i fred og ro.Vaskemaskinen skal jeg annonsere gratis på Finn.no, slik at noen andre kan bære den ned 6 etasjer.(For det gidder ikke jeg).
Kjøpt flytte-esker på Clas Ohlson og er klar for å pakke ned.
Jeg gleder meg utrolig masse.Leiligheten ligger i 1 etasje, og det blir første gang jeg slipper å bære langt opp ett sted jeg skal flytte.
Skal hente Gea My hos mamma i morgen, og vi skal hente nøkler sammen, så hun får se hvor vi skal bo.
Jeg må huske å leie en henger og da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar