lørdag 5. september 2009

Turbo-lørdag





Karianne
Gea ser at noen har sølt kattesand på trikken

Gea My har tatt bilde av pappa.


Jeg ble vekket av Gea ca klokka 9 i morres.Da hadde jeg sovet ca 4 timer.Men opp stod vi.Spiste frokost, og så på Nrk super.Så dro vi på loppis på Lilleborg skole (Torshov), sammen med KArianne.Det var fint.Gea kjøpte seg ett puslespill med "Dora oppdageren".
Det teite var jo at vi ikke sjekket at alle brikkene var dr før vi kjøpte det, men jaja...sånn kan det gikk.
Vi fulgte Karianne hjem igjen, og tok en pit-stop hjemme.
Så dro vi på Storo senter.Der gikk vi på do, og på polet.
Så dro vi innom hjemme igjen.
Så nok ett loppis i Jens Bjelkesgate 14.Der kjøpte vi vaffel, og jeg fikk jammen tak i 2 LP plater, Happy mondays, og en litt sjelden Pixies.KONGE.
Men det beste var at jeg fikk to (2) platespillere..en Philips og en Akai til 50 spenn til sammen.DET var ett røverkjøp.
Så dro vi hjem med dagens andre fangst, før vi dro down town igjen.
Liten dose lekebutikk i torggata og is i magen, før vi dro på Kiwi og hjem etterpå.Nå er det tid for avslapning, middag, mgp junior, landskamp, vin, "Honningmelon" kommer på besøk...
Digg med en aktiv dag.

I morgen skal vi på Astrup Fearnley og se på en utstilling som heter "Indian Highway"---->>> http://afmuseet.no/?exhibition_id=119#

Det er viktig å gjøre masse rart når man er liten sammen med foreldrene sine synes jeg.
Så jeg og Gea My er stadig på farten.Bli gjerne med i morgen hvis du har krefter etter dagens strabaser...snax

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar