onsdag 16. juni 2010

Dette er ett innlegg til alle, men spes Thea siden hun har fjernet mandlene sine for alltid.

Natt til i dag drømte jeg at jeg var i en sekt der man hvitvasket store bunker med eurosedler.
Det var sikkert en million kroner i hver bunke og vi levde i ett stort hus langt ute på landet, uten strømtilkobling men en tv som gikk på enorme batterier.
Han som var sjefen syntes det var dumt at jeg ville si ifra til politiet, så han bestemte at vi skulle rømme.
Jeg tror vi var sånn 200 pers i en liten trikk som gikk på asfalten.
Jeg lurte meg frem for å styre litt, for å eventuelt klaare å stoppe hele farkosten så jeg kunne møte politiet.
Han som var sjefen la merke til dette og prøvde å stoppe meg.
Men jeg fikk trykket på stopp-knappen og løpt ut i veien og ringt en pilitibil.
---------------------------------------------------------
Det er ingen begrensninger i hva man kan drømme.
Aldri hadde jeg trodd jeg skulle drømme noe slikt heller.
Jeg husker drømmen klart enda det er lenge siden jeg stod opp.Grunnen til dette er at jeg (ikke for å skryte) trente meg opp til å huske rømmer da jeg gikk på ungdoms-skolen.Grunnen til det igjen var fordi jeg ville skrive opp alle sexdrømmene jeg hadde i en lite bok.Syke greier...
Jeg tror det var på grensen til ett mareritt, for da jeg våknet var jeg litt redd.

Så da har du dagens historie Mandel-Thea.

Spis is og Paralgin sakte.

1 kommentar:

  1. haha. takk. du drømmer kulere drømmer enn meg. eller, tøffere liksom. ler fremdeles av paralgin sakte.

    SvarSlett