onsdag 26. august 2009

HATE/LOVE

Jeg elsker deg og hater deg på samme tid.Du er du, og du er mange på en gang.Du er en engel,Du er en djevel.Den derre ekkle følelsen man får i magen, når man blir skuffet fordi man liker noen etc etc....Den er du litt for god til å lage.Men jeg iler til hvis du trenger meg.Jeg klarer ikke å gi deg ett nei, jeg er en møll mot lyset, med ett rådyrs øyne midt i de sterke billyktene dine.Du kjører på meg og den ekkle følelsen er ett faktum.
Jeg elsker deg og hater deg på samme tid.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
I love you, and hate you at the same time.You are one, and many at the same time.You are an angel, you are the devel.The creepy feeling in my stomach...you are too good to make it.
But if you call, i come.I cant say no.I am an insect in the night, with the eyes of a deer, fronting your headlights, on your car.You run me over, and the creepy feeling is a fact.
I love you and i hate you at the same time.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar