mandag 3. august 2009

JIPPI.




Da er jeg vel inne i den nye leiligheten på Grünerløkka.Her er det fint.Ølvirre & Sailor (2 av Club rocksteady crew) hjalp til på fredagen med bæring.Torsdagen i forveien drakk vi.Hahaha.
Skulle jo egentlig fått lånt en bil av Dirk Diggler, men hengerfestet hans var borte.
Da ble det til at vi leide en bil fra "Sport Budservice".Der var det en grei kar som het Lars eller noe som hadde en liten lastebil-aktig kjøredoning.CHILL.
Fredagen ble jeg bare hjemme.Delvis fordi jeg var sliten, og delvis fordi det var digg å være i den nye casan, alene.Nippe til en kald Hansa og høre på opera.
Lørdag skulle det være vors, som skle_______d over i en fest.Like greit egentlig.
De siste gikk i 11 tiden på søndag formiddag.
Det skjedde masse rart, og de involverte vet godt at de a: Ble tatt på fersken i å stjele.b: IKKE er velkomne hit ever again.Hva de gjorde etter de dro herfra, hos Danny & Chiku er forkastelig.
Bestemte meg sent for å dra på FOOTFOOD, men det ble dritgøy.Som vanlig.
Dro på nach, rett nedi veien for her jeg bor, hos Lollo.Så hjem.Da kom Ølvirræ.Vi spiste nattmat og så på film.Så sov vi.Så stod vi opp og spiste frokost.Så dro hun hjem.
Nå kommer det litt bilder.



Ølvirræ har perlet ett kjede.
En lesbisk rockabilly? LOLOLOL
Chiku/Langeland pusser tenner
Havstein sigger.
Sailor Pete, og 3 * rødt
Dette står på døra mi, ergo heter jeg dette nå.
Flyttesigg.

Øl.
Burger.

Her bor mamman min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar