torsdag 20. august 2009

Hm.

Nå har jeg ikke skrevet på en stund.Har jeg det for bra da, eller er jeg bare sløv/lat/dorsk.
Synder jeg da, ved å ikke skrive noe?
Sannheten er at jeg har hatt det så gøy at jeg har glemt alt som heter blogg, ikke Facebook da seff, men jeg skal skrive litt nå.
Skal jo feire bursdagen min på strykjernet den 22 aug.Det er bare 3 dager til og stresset bygger seg opp.Rekken av djs som skal spille er endelig ferdig og det endte med noe helt annet enn jeg hadde tenkt meg, men like bra som først uttenkt.Snusk,Tøff/Frank, Hele Fitta + kanonavslutning med Trulz&Robin b2b med Ezb..Blir knall som faan.
Over 260 bekreftede påmeldte på face-eventen..Gleder meg masse.Søs-Henke skal sove over fra lør til søn, og Snusk skal bo her fra fredag til søndag.Kaos og herlighet.

Etter å ha drukket i 34 timer sammenhengende var det på tide med en velfortjent hvil.
Var på øya, og så sunkissed med Trulz og Robin .Tenk at de spilte på selve bursdagen, og attpåtil skal spille i feiringen i tillegg.Er helt over alle landegrenser sjukt.
Tenk, jeg orket ikke dra på Footfood engang på søndagen.SÅ sliten var jeg.
Så det ble Ekstrem oppussing på tv3 sammen med Ølvirræ, middag og grining.
Grei måte å få ut ukas stress på synes jeg.
Nå er det natt til torsdag 20 aug, og Gea My skal snart i barnehagen.
Jeg skal møte jokke og få på plass de siste detaljene, i det som skal bli en heidundrandes fest.
Snakkas..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar