søndag 23. august 2009

Nå er det over.Feiring på strykjernet.Suksess.

Var en av kommentarene på festen i går.
Neida, men Charlotte Torstvedt prøvde å trenge inn 7 pers for 50 spenn hver.Hallo!!! Kred eller? Punkt 1: Man går ikke på byen uten penger. 2: Hun har vel penger hun og de hun kjenner? Sorry ass, men behandler folk likt uansett, fjes eller ikke.
Gea My har fått seg en Ole Brum sykkelhjelm.Den er feeeeeet.
Bilder av sopp i skogen der mamma bor.






Liza Honningmelon gråt, og ba om at vi skulle ta bilde av den døde fuglen,Hun ville kysse den, men jeg holdt henne tilbake.Det var en hard kamp.
Jeg tester selvfors-sprayen til Malin der Rock steady crew bor.Au.


Soya olje take-out fra Noodle Pie.Dritlekker.
Har jeg 25 spenn hvis jeg har bare halve 50 lappen? eller bare en halv femtilapp?
PS: Jo jeg har den delen med nummeret på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar