søndag 2. mai 2010

jepp..nok en oppdatering i livet..

Denne helgen har jeg pappahelg.
Det har jeg annenhver.
Det er digg, for da kan man slappe av sammen med de man er glad i.
Gea My er så enkel å ha med å gjøre, at det går som en lek.
I går kom pappa og Hanne til Oslo og vi hang med de en stund.
Gea har bursdag neste fredag og da passet det bra at de kom for å feire litt denne helgen.
De kom hit og Gea fikk pakker.En vev og ett perlesett til å lage smykker med.
Gea satte i gang med vevinga med en gang.
Tror jeg skal få kjørt meg der ass.
Vi gikk ut og spiste middag og tittet på slottet.
Spiste is, og kom oss hjem til slutt.
I dag skal Elisabeth og Natalie (småsøstrene mine) komme til Oslo for å møte oss.
De har vært hos Hildegunn og Hendrik i Sarpsborg.
I dag skinner solen og vi gleder oss til å møte de alle sammen.
.................................................................................
Epilog:

I kveld er det 2 Footfood og jeg gleder meg til å avslutte helgen med litt dansing.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar