mandag 27. april 2009

Blåmandag er helt rett.



Idag er det slippfest for Bermuda Triangle på blå.Frekk og herlig future-pop-electro-trash-ish.
Undertegnede har fått jobben med å varme opp peepsa med Øre-mat a.k.a. mjuzic.
Har omsider bestemt meg for ett Dj navm.Det ble "Dj`n Min".Det klinger fint og Min er det koreanske fornavnet mitt.Til alle de som tror jeg snurrer plater, så må dere skuffes av meg og min dårlige spilling.Jeg spiller kun en mix av Itunes/youtube/spotify...Men det funker.Har jo spilt på Villa, og under OFW.Så i dag er turen kommet til blå.Derav Blåmandag.
Kom og drikk, dans, klin og ellers hva som ikke er innenfor normene på en mandag.
Jeg skal i allefall prøve å få D E G til å danse, og kanskje kjøpe en enhet alkohol mer enn du hadde tenkt, fordi jeg klarer å få deg i godt humør.
Snakkes på Blå..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar