tirsdag 21. april 2009

Hva gikk jeg glipp av i dag...

Haff kom deg hjem snart.Det er en hel gjeng som savner deg..




Vel..dere som kjenner meg vet at den lille tv`n jeg har er forhåndsinnstillt på tv2, svt2, disney og Tvn.Dette tenktejeg kunne gjøre tv-titting til en smal sak.Færre valg, mindre problem.
Siden det i dag er tirsdag tenkte jeg å se på Frustrerte fruer da, (ja ser på det) men jeg sovna ifra hele driten.Sånn kan det gå.
MEN det som er bra med internett er at man kan finne igjen det man går glipp av, der ute i kosmos ett eller annets sted.Så da er det bare å begynne å lete...

En annen ting jeg (OG Grelland) har irritert oss over er alle de som er kjærster for tiden og som trykker og smører det helt opp i trynet på en, hvor koselig det er..Skjønner greia ass, men P L E A S E....Det er ikke noe digg.
Og de man ikke vil ha, er jo faan meg overalt.Siste værste xmpl på det var på "upop" sist lørdag.
En dame trykker seg imot meg og virker mer enn klar for senga, men hun presser ut av kjeften, bare nedsettende ting om de andre som er i lokalet."Se hun har sånne nerdebriller, og kler det ikke".GTFO.La folk gå som de vil og ikke bruk kreftenen på å heve deg selv opp.Drittkjerring.

1 kommentar: