søndag 26. april 2009

Hva skjer egentlig med lørdagen i disse tider?



Hva skjer egentlig med lørdagen lurer jeg på.
Startet dagen med å levere ett kamera jeg har lånt.Kurant nok det lism.Så skulle jeg på polet, mitt lokale seff, på Grønland Basar.
Trodde de hadde lagt ned, men neida, klokka var bare F O R S E N T.

Var dette ett varselstegn på hvordan resten av dagen skulle bli?

Omsider møtte jeg Herr engebretttttzn.Marked på Grønland.Han kjøpte kamera (50,-), og ett putevar.(10,-).
Det var putevaret han prøvde å prute på.Det gikk nesten.

Så fant noen en død (!) mann i elven, rett ved der vi var.ULOL.
Dro på 30 årsdagen til en venninne, la oss kalle henne Marit siden hun heter det 4 real.Stor stas og morro.
Next AHO.Lurte meg inn, og lurte meg til feil veksel.
I WIN. Men det skulle bare mangle, for det var en kjedelig affære.Stinket litt først price.
Sunkissed på Blå var og kjedelig synes jeg.
Det var nok mennesker, og bra nok musikk, men typen mennesker var helt feil.Skuffende synes jeg.
Stakk innom Villa.Lite mennesker, og de som var der var der fordi det var "Iconoclastic".Ergo bare lesber/Homser.Ikke at jeg har noe i mot dem så det er klart.
På fisk var det heller labert og.
Damn hva skjer med denna byen a?
Siste stopp var Dattera.Jeg visste Olle spilte der. Han fikk meg til å smile.Endelig. Masse kjedelige kidz som hoiet og danset.Stemningen var på topp.Alle koste seg.Tror Olle koste seg og.Han leser crowd`n som bare en gammel haltende ringrev med briller og skjegg kan.16 åringene med fake leg. danset sammen med de kåte 20 åringene.Folk klina.
Takk Olle, for en fantastisk slutt på kvelden.
Y O U R O C K !!!

Takeout kom inn i magen min.

1 kommentar: