tirsdag 21. april 2009

Jeppesen...




I skrivende stund lurer jeg egentlig på hva som skjer med mine to lesbiske naboer.Jeg mistenker hun ene for å jobbe seg ihjel, mens hun andre bare sitter hjemme med sånn derre utmattelsels-syndrom og onanerer og ler.Dette begrunner jeg med lydene av stønning/latter.De har en stige i gangen og, som brukes av en mann jeg tror driver å pusser opp noe inne hos de.
Svenskene helt bortest i gangen har en litt annen rytme.Jeg tror de er tre stykker, og de går alltid på jobb, til forskellige tider.Imens prøver jeg å holde oversikt, fra min ende av kaoset.
Jeg ser at det er sol ute gjennom takvinduene i 6 etg, og det er vel på tide å få seg en dusj, med deilig reggae fra høytaleren og en kopp te.Skal hente Gea My i barnehagen, og så skal vi spise middag..kanskje ute?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar