fredag 2. april 2010

Fredddddddddddddddddda....

I dag har mamma kommet med toget til Oslo.
Hun skal være her i helgen sammen med meg og Gea My.
Det blir koselig.
Det er faktisk første gang hun skal overnatte ett sted der jeg bor, og det er vel en av de tingene som faktisk gjør meg litt mer voksen.
Jeg har liksom ikke tenkt så mye på det som ett alternativ, men det er ganske innlysende at hun gjør det, som at jeg sover hos henne.
Det er ikke den største plassen, men alt er gjort for at hun skal føle seg velkommen og trives hos meg og Gea.
Nå har Gea lagt seg og det har gått i hundre siden klokka 15, da jeg hentet Gea på TorsHOE.
I morgen tenkte jeg at vi skulle spise en digg frokost, før vi kanskje tar å mater ender.Kanskje vi kommer til å gå litt ute hvis det blir sol (det er i alle fall spådd sol), gå på cafe og kanskje shoppe litt.
På kvelden skal jeg spille på http://www.facebook.com/reqs.php#!/event.php?eid=106588812706650&index=1 datra til hagen sammen med Kaman og Robin.
Det blir gøy.
Søndag er det FOOTFOOD og da er det seff møteplikt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar