torsdag 15. april 2010

mini/big-bank?



Vg skriver i dag om en minibank i Tønsberg som spydde ut 900,- pr. 2000,- som ble tatt ut.Dette er sikkert drømmen for de fleste borgere med vanlig lønn, deriblant meg.
Det de fleste ikke vet er derimot at banken klarer å fiske ut opplysninger fra den aktuelle minibanken og du blir dermed trukket for de pengene du måtte ha fått ekstra.
Det er sikkert kult der og da, men etter den søte kløe kommer den sure svie eller hva nå enn ordtaket er.
Det jeg i tillegg vet er faktisk en minibank rett ved der jeg bor, som faktisk gjør dette rundt midnatt på en viss ukedag.
Dette vet jeg fordi en ellers så blakk kompis plutselig hadde fått ut 10000,- fra sin konto på 0,-
Tenk på det du.
Ha en fin torsdag.....
Jeg håper btw at genseren jeg leverte til glidelåsbytte på mandag er ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar