onsdag 7. april 2010

Pliz rettsstaten norge, straff den jævla dritten, og de som holdt kjeft sammen med han.




Det er vanskelig å lese nyhetsbildet om dagen uten å komme forbi alle overgrepssakene som har "rystet" den katolske verden.
At det skjer er en ting, for det skjer desverre i alle miljøer, og dumt er det, men at det blir tiet ihjel av de som vet om det er så forkastelig at jeg blir skikkelig kvalm.
Når selv den øverste leder, Paven er en som vet uten å informere de nødvendige instanser er noe radikalt galt i hvordan synet på dette er.
Har de overhodet ingen medfølelse for de som blir utnyttet?
Jeg kjenner selv personer som har blitt utsatt for ting mot deres vilje, og jeg kjenner at drapslysten og hevnlysten sitter meget løst inni meg selv om jeg selfølgelig vet konsekvensene av handlingen.
Likevel ville jeg sittet med en følelse inni meg, som går ut på at folk hadde forstått hvorfor jeg hadde gjort det, men at de ikke kan gjøre noe med systemet som straffer handlinger som den jeg hadde kunnet utføre.
Jeg blir rett og slett kvalm inni meg på vegne av de som har blitt utnyttet på denne måten, og synes synd på de som faktisk blir satt i dårlig lys, og som gjør sine katolske ting bra.
Men at noen må straffes hardt i denne og tilsvarende saker er hevet over enhver tvil.
At han Müller enda får 8000,- i "lønn" fra den katolske bevegelsen i Norge er helt utrolig.
Jeg håper han råtner sakte i hjel den helvetes jævla gamle grisen.

2 kommentarer:

  1. Det verste er at det ikke har blitt tatt ordentlig tak i før nå. Selv om den katolske kirke er et ganske lukket, og lite miljø burde det blitt tatt på alvor lenge før nå, spør du meg

    SvarSlett
  2. Ja helt enig.Det er utrolig at det kan gå så langt.

    SvarSlett