torsdag 1. april 2010

oppmerksomhetssyke jævel



Hvis man tar en kjap titt på div sider som samler blogger, f.eks. blogg listen så kan man se at det er mange som kjemper for å bli en blogg som mange leser.
Man tar i bruk forskellige virkemidler. Alt fra spesialisering, spesielle temaer, konkuranser etc.
De fleste av disse er oppmerksomhetssyke, og har ett indre ønske om å bli så populære som mulig.
De poster bloggen sin der det er mulig og maser og reklamerer i alle vide fora.
Det er svært få som egentlig har en blogg som en åpen dagbok med morsomme ting fra sitt eget liv og ting som skrives som mange tenker på, men som få skriver.
Det er dette jeg prøver på da.
Hvor mange som leser den er for meg like interessant som hvor mange innbyggere det er i langtvekkistan.
De som leser den gjør det jo fordi de har forskellige grunner til det.
Noen synes den er morsom, noen synes den er interessant.
At noen i det hele tatt leser den er ett kompliment synes jeg.
Livet mitt er jo så fint det kan være mener nå jeg da.
Jeg har en datter jeg elsker over alt på jord.
Gode venner.
Ett sted å bo.
Mat på bordet.
Krever ikke noe mer enn det.....
God påske.

2 kommentarer:

  1. De blogger ikke fordi de liker det, men for å bli popis, og ble fabolous and famous

    SvarSlett