fredag 15. mai 2009

17 Mai den 15 i stedet?

Pølsekø
Elia & Gea My veenter på at pølsene blir ferdig.
Tor Henning grillemester.
IS IS IS IS IS IS IS

Dette året skal jeg feire 17 Mai 3 ganger.Først i morgen Fredag i barnehagen til gea.Der skal vi gå i tog, vifte med flagg, spise pølser og is, og leke til krampa tar oss.
Har ikke gått i tog siden barneskolen så dette blir litt deja vu, på en fin måte.Hverken mamman til Gea My eller jeg var med i fjor, så det blir fint for Gea at vi stiller opp foreldresterke.Det kan faktisk hende at vi ikke ere der neste år og året etter der begynner jo skolen (!).
Så ett 17 Mai minne fra barnehagen er godt for oss alle tror jeg.
Legger vel ut noen bilder i ettertid.
Lørdag morgen våkner vi vel opp i valdres, jeg, Gea ,Hildegunn & Hendrik.Skal feire Gea sin bursdag der da tenker jeg, siden vi ikke har vært der siden før jul.Søndag drar vi til byen igjen, etter frokost.Kommer tilbake med mer bokstaver etterhvert.God torsdag alle sammen.
Lev i presens..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar