søndag 3. mai 2009

XperimenT vol.1

Vurderer å starte ett eksperiment med følgende scenario: Kan godt kalle det "Facebook-ungkaren". Jeg liker smaken på denne tittelen.Er det mest fordi jeg har lagd den selv? Eller fordi ideèn rett og slett er genial, og forut for sin tid?

Planen er som følger, å skrive noe lignende en "Sterk mening". Sende den til Dagbladet; Søker deltagere til "Facebook-ungkaren".Jeg heter NN på Facebook, og der ligger min profil som er relativt utfyllende. Hvis dette virker interessant, send en friend request, og meld din interesse.
De 5-6 som jeg mener virker mest interessante, vil få muligheten til å møte meg.
Elinimeringen vil skje etter hver runde med dating på tomannshånd. Det vil ikke bli dyre middager, spa og smykker. Heller Ikea middag, turgåing og blomster.

Kan dette ha noe for seg tro?

1 kommentar: