mandag 11. mai 2009

Lørdag/Søndag






For en helg.Lørdagen dro jeg på E&S.Geir og phardin spilte, og folk koste seg.Jeg var full.Dro etterhvert til Villa i halv 2 tiden.Der spilte Vibs & k-woman på store rommet til stor begeistring fra både undertegnede, og andre gjester.
Det lukter reprise.
Etterpå hadde jeg og TA tenkt ut ett enkelt lite nach, men vi endte opp på Storo hos T.
Der ble vi til naboen banket i veggen i 8 tiden søndag morgen.
Da dro vi videre til Omar og Tøff.
Der var det grisegøy, og meget dårlig humor.
Når klokka var 12 måtte gamlefar legge seg
nedpå.
Da dro jeg og TA på waldemars for en frokostpils.Så kom Emelie, og vi dro til Ryes på Olaf ryes plass.Der drakk vi 5 pils eller noe.Fikk og besøk av Y og den nye dama hans S.Jeg sjekka opp en dame med en invitasjon til sprell, på en serviett.
Så får vi se da, hva det blir til.
Så dro jeg hjem sammen med TA, og vi slappet av til vi dro på Skaugum, allerede i 21 tiden.
På FOOTFOOD kom folk tidlig, og alt var bare fryd og gamen.Møtte søte kaja igjen.Vi var dritfulle og søte beegge to.Klarte på mystisk vis å dra fra skaugum 1 time før de stengte.Blingsa på klokka.Glemte igjen mobilen i taxien da.La ikke merke til det, før i dag.
Hun sov over hos meg.
Hun er ett herlig menneske.Tommel opp.
Det var, og er, alltid hyggelig der.
Brukte tre timer på å spore opp mobilen, og den snille taximannen kom til meg med den i dag.
Jeg ga han 100,- i tips, fordi han var så kul, å gidde å møte meg.
Kaja glemte igjen en genser, så jeg stikker på jobben hennes etterpå og leverer.
nå skal jeg ta en etteremiddagsblund.
Masterpeace, og takk for oppmerksomheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar