mandag 18. mai 2009

Dårlig selvtillit di forbanna hore?

Adm.Dir sissel Engen ved Ellipse klinikken http://www.ellipseklinikken.no/index.php?site=default
(Du må copy paste selv, siden jeg er en mongo og ikke klarer lage link).sier at det hjelper ikke å :Se bra ut herfra og ned. Og da peker hun på sin egen hals og nedover.
Finnes det ett menneske med mere selvtillitsproblemer/ødelegger andres selvtillit?
Hun har jo så mye kjemikalier i sitt eget tryne, at når hun smiler så ser hun helt lik ut.Ett ansikts-uttrykk, akkurat som den eggespisende Fanthomas. Herrejesus for ei fitte.
Hva med å se ut som en person med litt erfaringer i livet, og ikke som en teflonpanne.
http://gfx.dagbladet.no/nyheter/2003/03/03/sykehusbetaler_sak.jpg <-Bildet av idioten.

2 kommentarer:

  1. ååh. jeg er så enig. så det akkurat på nyhetene. jeg spydde litt da jeg så det rynkefri/uttrykksfri trynet hennes.
    og hun tror hun ser bra ut. DET er morsomt!

    SvarSlett
  2. Jeg vet.Dumme bitch.Hahahaha.

    SvarSlett