tirsdag 19. mai 2009

Bra=lite blogging Dårlig=masse Blogging?

Jeg leser en del blogger (faktisk) og det virker som om ting går i bølger, og følger de normale rammebetingelsene for bra v.s. dårlig.
Mange musikere hevder de skriver best når de er deppa og nede.Det samme med forfattere.
Selv skrev jeg en del dagbok når jeg har hatt kjipe stunder.
Det virker som det er det som gjelder for bloggene generelt og.
Skriver man en blogg, så må man da faan oppdatere den jevnlig, (jeg prøver hver dag) og ikke bare skrive når man har det dritt.
Da blir bloggen kjip, mørk og destruktiv.
Det er vel så viktig å formidle det som er positivt i hverdagen synes da jeg.
Så jeg oppfordrer de av dere som ev leser dette til å skrive når dere er glade.
Hipp hurra, blogg er bra.Eller noe i den dur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar