onsdag 27. mai 2009

Jeg er heller en lytter enn en som skravler!!!

Jeg sitter å lytter på radio.
Det er ikke hvilken som hels radio, det er radioen som de med biler meed blinkende blå lys på toppen.Det er i følge norsk lov, lovlig å lytte på.
Jeg synes dette er en spennede, og ikke minst moderne måte å høre om hva som skjer i byen.
Det er da tross alt LIVE som faan.Nå var det en ulykke i gamlebyen.En uteligger bryter seg inn i biler ved ringnes park.I parkveien er det funnet ett våpen og en skadet mann.
Men kan de beeskytte meg?
Kan disse redde meg, eller kanskje like så godt.....
disse? Eller kanskje han....
her kan? Nei da vil jeg heller ha denne jenta kommende...

min elskede LeeLoo, fra "5 ELEMENT".Greit nok, hun finnes kanskje ikke for alle dere non-believers der ute, som bare har sett filmen 1 gang.Og tenkt; tja, dette var vel grei underholdning.Folkens, dette er mer enn grei underholdning.Dette er sci-fi på øverste hylle.
Når hun har på seg bare "Thermo bandages" er LeeLoo den virkelige årsaken til klimakrisen.Dama er jo så hot.LeeLoo finnes og skal redde meg hvis noe skjer.
Det vet jeg er sant.Erlend + LeeLoo= Sant. ------Multipass------

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar