tirsdag 22. desember 2009

Akkurat nå:



Akkurat nå skjer dette-> Jeg og Christiane har akkurat sett "Paranormal activity".Jeg for andre gang og hun for den første.Vi har drukket te, og sitter på hver vår data og nerder.Hun spiller Farmville og jeg skriver her.Hun har vært ute en tur og kom hjem etterpå.
I morgen skal hun til huset, der hun har ett rom, og det bor noe der som kaller seg "Foreldre"?.Jaja.Høres fornuftig ut.

Jeg drømte jeg var Jedi.Jeg hjalp folk å bære varer.Det var gøy.Jeg hadde kappe.

JEg kan skrive akkurat sånn jeg vilg rhåljnøpkgfpxn.
Dette er min blogg.
sov godt.og god torsdag.

2 kommentarer:

  1. Har du ingen andre capser eller?

    SvarSlett
  2. jo jeg har en til.Men dette er den jeg liker best.Dette er ett bilde fra oktoberfest på The Villa for ett år siden.

    SvarSlett