tirsdag 29. desember 2009

Dette er ett klageinnlegg.

Jeg hadde ett enkelt ønska da min x spør hva jeg ønsker meg til jul.Jeg vil ha boxere og fotsokker.Hun ønsker seg en bok.Jeg kjøper bok.hun kjøper dette som er på bildene.
En kortholderting og ett svettearmbånd.
Jeg spør hvorfor hun ikke kjøpte det jeg ønsket meg.Hun svarer; det var så kjedelig ønske.
Hvorfor spør hun meg hva jeg ønsker meg da?
Forbanna idiot.
Hevnen er allerede plukket ut til neste jul.
Jeg skal spørre hva hun ønsker seg, og jeg skal kjøpe til henne det som jeg ønsket meg til forrige jul.Da får jeg
1: Gitt henne gave
2: Tatt hevn uten at hun skjønner en dritt før det er for sent.
3: Hun kommer mest sannsynlig til å gi meg det, for hun har vel ikke bruk for det.
Dumme idiot.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar