torsdag 10. desember 2009

Kondis?

Skal du værra med så heng på sa kjerringa.
Visst nok gikk det ingen kjerring foran meg i sentrum i dag, men jeg tror jeg begynner å få dårlig kondis.Måtte kjøpe meg litt trøstemat på en butikk.Lunsjkake og ostebolle og Colaboxxx.Det var deilig.
Det er digg å være hjemme, inne, varmt.
Det er digg å ha det man trenger, så kan man stenge verden ute, og seg selv inne.
Men naboene mine skulle jeg gjerne vært foruten.På de sidene jeg har naboer, så er det oppussing for alle penga, og de over meg har sensitiv hørsel.Takk høyere makter for at jeg er så heldig.
Flaks.Not.
Dagdrømte litt i dag, om hva hvis jensemann eller en annen statsråd, hadde kunnet kampsport, og hadde drept han karen som sperrer av hele byen? Da hadde det jaggu blitt kaos.Men det var bare en tanke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar