onsdag 30. desember 2009

Oppsumering 09

Nå er Gea My i seng.Det er siste natten i 2009 hun gjør det.Neste gang er 2010.
Det er grisekaldt ute, og det er 30 Des.
Julen er over, bursdager er feiret, folk har blitt borte, og folk har kommet til.
Jeg har tenkt å slutte med sigg.Eller jeg har rettere sagt bestemt meg for det.
Skal spare pengene i stedet.Det er lurt, både for lommebok og helse.
Jeg sa det til Gea My.Jeg vet ikke om hun skjønte det, men hun sa at jeg var hennes største helt, for "jøik" er dumt.Hun har rett.
Det har vært mange morsomme ting som har skjedd dette året.Det er fint.
Jeg håper 2010 blir en killer.
I hvertfall bedre enn 09.
Jeg pugger som ett svin til jeg skal i ilden på Vil du bli millionær.
Det er innspilling 16 Januar.
Nå skal jeg bare ta det med ro til i morgen, og la ting skje.
Det eneste jeg vil i morgen er å spise god mat, drikke god drikke, danse, kysse, holde hender,se på stjernene......

Seim presidjer æs læst jer.

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar