tirsdag 29. desember 2009

Drømmer..

I dag er en sånn dag som jeg ikke helt vet hva som kommer til å skje.
Mango ble stuck med moren sin på shopping, men skulle ringe meg i dag i stedet.
Gea skal hentes, og være med meg til i morgen.
Da drar hun til Gjøvik med mamman sin.De skal feire nyttår sammen med slektninger.
Jeg vet ikke enda hvor jeg skal feire nyttår.
Alternativene er mange, men jeg føler ikke at jeg har lyst til å dra noe sted.
I fjor var jeg hjemme og det var megachill.
Drakk rødvin sammen med Charlotte.
I år er jeg egentlig litt i vakum.
Har ikke spes lyst til noe, men jeg håper likevel at det blir gøy.Jeg trenger å ha det gøy.
Jeg er lei av å være alene.
Mål for 2010 sier du?
Jeg har ingen mål.Jeg vil bare være lykkelig og glad.Jeg vil ha en kjærste.
Jeg er jo helt grei...
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar