torsdag 10. desember 2009

YOYOYOYOYYO




Hei leser.
I dag har jeg vært på audition til om jeg passer som deltager på "Vil du bli millionær".
Det var en test med 50 spm, som man måtte ha mer enn 22 rett på (jeg klarte 47/50) kudos til meg.
Dette hadde vi 10 min på.Etterpå var det gruppe-intervju med flere samtidig.Da ble vi bombardert med spørsmål som vi måtte svare på i tur.Det gikk smuuuud.
Jeg spurte om oddsen for å komme med, og hun ene sa at den var meget stor.
Svaret får jeg i neste uke.
Tenk om jeg havner i stolen.OMG.
Etterpå gikk jeg ned til sentrum for å få en gløtt av Hussein ved rådhuset.
Så gikk jeg hjem.
Jeg har trent på å snakke med fremmede damer, i butikker der de selger dameundertøy, for å late som om jeg skulle kjøpe noe fint til dama til jul.
Over 1000 spenn for truse og bh...oh man.Jeg har ikke handlet særlig mye slikt før ass.
Over og ut.

1 kommentar:

  1. hahahahahaha....

    gleder til og se deg drite deg ut!!
    partysjefen du LIKSOM hvilket party er det du er sjefen for a...

    SvarSlett