onsdag 9. desember 2009

Hei du som leser dette.






Det er med stor iver jeg skriver dette.Har snakka med ølvirræ og avtalt å henge til uka.Det blir digg det.Det er jo en stnd siden jeg har sett henne.
Har vært i Valdres i helgen.Det var digg men slitsomt.Digg med fred og ro, men slitsomt å reise så lenge.(4 timer hver vei).
Pappa snakka om at han kunne egentlig gått av som pensjonist, men som han sa.Med to som snart er tenåringer i huset, så er ikke det gratis.Han trives på jobben og da er det jo greit.Lærer i over 30 år da gitt.Respect til paps for det.
Jeg kommer jo ikke til å ha en jobb i 30 år tror jeg.
Har fiksa sånn at alle aom vil kan kommentere innleggene mine.Hvor mange lesere jeg har, vet jeg jo ikke, men jeg vet det er noen.Det er ikke poenget med bloggen heller, å ha mange lesere, men jeg får da ut litt ting jeg tenker på, og det er digg.

Jeg må og nevne at min (og mange andre sin ) venn Kjetil stø gikk bort onsdag i forrige uke.Det er supertrist.Selv kjente jeg kjetil i bare 2-3 år, men han var en fantastisk person, sosialt intelligent og en drivendes god Electro-DJ.
De gode går alltid først er det noe som heter.Jeg ble skikkelig sjokkert.
Det er begravelse på fredag.Jeg har tenkt å ta turen.Jeg vet mange skal.
Takk for alle gode stunder Kjetil, og jeg er glad jeg fikk snakket med deg rett før du forsvant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar