mandag 21. desember 2009

Mandagsfølelsen er sterkere enn julefølelsen (enda).

Jeg har ikke nett hjemme.Jag har besøk som ikke er her akkurat nå.Jeg ønsker meg en større magesekk til jul, så jeg kan spise all den gode maten mamma skal lage til jul.Jeg ønsker meg en kjele.Det har pappa kjøpt.Gea My får nok flest pakker.Det er fordi hun er liten (4,5 år).Jeg vet hun får masse kule ting.Det er fint.Mia, Mamman til Gea, ønsket seg en bok.Ok.
Grunnen il at jeg får skrevet nå er at hun som er på besøk har en sånn usb-internettdings.Fjuh.
I kveld skal jeg slappe av.Så forresten på "Elf" i går.Den fikk meg litt i julestemning da.
Håper nettet mitt er tilbake snart.Jeg lagdr egg og bacon til frokost.Det var sykt digg.Kanskje jeg gleder meg til jul likevel?
Hva ønsker du deg il jul?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar