tirsdag 22. desember 2009

EGG/BACON

I dag har følgende skjedd:

1:Jeg og Christiane stod opp, spiste egg og bacon til frokost (som i går).Det er digg å spise god mat.man, nam ass.Så dro hun for hun skulle hjem til Gvarv.Det ligger i Bø i Telemark.Jeg har dusjet og jeg tror naboene mine dusjer lenge, eller så er vaarmtvannstanken i blokka like liten som ei bøtte.Kaldt vann er det alltid etter 12.
Blæh.
Nå skal jeg handle julegaver.Jeg er en mann og alltid ute i siste liten.Noe annet ville vært helt rart.
Jeg skal og få kjøpt meg en ny kabel, sånn at jeg får lagt inn litt bilder igjen på bloggen og på lap`n.
PS: si ifra hvis du finner en gnom.Det er han som har tatt den fra meg.

-----------------------------------------------------------------------------------

Etterpå skal jeg hente Gea My i barnehagen.Det blir koselig.Så skal vi vel spise middag, vet ikke helt hva enda men enten fiskegrateng med poteter og raspet gulrot, eller fiskepinner og chips.
Tirsdag er fiskedag, uansett.

Jeg kan ikke si jeg gleder meg til å gå ut i snøen og kulden, men må man så må man.

OSLOVE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar