lørdag 2. januar 2010

Hei 2010

Hei 2010.

Det er med nød og neppe jeg klarer å legge inn ett innlegg i dag.
Eller nå er det jo dag to av det nye året, så jeg klarte med andre ord IKKE å legge inn noe den første dagen.
Det kan ha noe med at jeg var på en heidundrandes fest i går.
Middagen hos Maiken var utrolig hyggelig, og nye bekjentskaper ble stiftet over ett lavt glass.
Seksuelle fremstøt fra begge leirer, var allerede godt i gang, lenge før middagen.

En liten konsert ble det og tid til, og det var koselig som bare det.
Denne Kaja har en stor fremtid foran seg, som norsk singer/songwriter+korister.
Jeg ble skikkelig imponert.

Festen på Strykjernet var reneste Footfood-stemnings-fest as usual, men med veldig mange ansikter jeg aldri har møtt før.

Kroppen min sa at festen var slutt rett før 7, selv om musikken fortsatte.
Jeg har hatt en av mine bedre nyttårsfeiringer og er glad for det.

Godt nyttår alle sammen.




2 kommentarer:

  1. Fet boblemaskin! Godt nyttår partysjef, det er en kul blogg du har her.

    - Reynolds, gammal kjenning

    SvarSlett
  2. Takk takk Reynolds.Godt nyttår.

    SvarSlett