tirsdag 23. mars 2010

22+47=æsj




Det er med avsky jeg leser i internettets norske aviser, at Purunge Idol-Sandra på 22 år, har blirr kjærste med den ekle gamle grisen livstils-hvetegress&tang-47-år-gammel-bondefanger av en gris.
"Han skulle være en livsstils-coach, men det var kjærlighet ved første blikk"
Piss meg i øret.
For det første så sier hun selv at hun har slitt med spiseproblemer.
Om dette bunner i dårlig selvtillit, eller har ført til det er det ikke rart at hun er en person som er lett å lede med de rette ordene.
Hun har og sagt tidligere at hun blir forelsket hle tiden.
Det er ikke noe problem for en mann på 47 år, som har masse livserfaring i playboy-bransjen å snakke en som Sandra trill rundt.
Seff biter hun på det han sier.
Han følger jo bare boka.
Jeg har ingen rett til å komme med uttalelser om hvordan han er som person, siden jeg ikke kjenner han.
Men jeg kjenner igjen "typen", og meninger kan jeg komme med uten å bli drept siden jeg lever i ett fredelig land.
Det som er ekkelt er at han fremstår som en gud på ett område han ikke har noe utdanning eller spesiell ekspertise på.
For så å gjøre det til en millionbedrift.
Klart man tjener penger på å selge folk tang.
Det er jo bare å hente gratis.
Han ser farlig og ekkel ut og han har nok hatt mange "Sandraer" før denne.
Æsj æsj æsj.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar