tirsdag 16. mars 2010

Hvem er jeg?


Erlend ca 2 år.

Hvem er jeg?
JEg vet og ikke vet det på samme tid.
Jeg er Erlend Partysjefen, den glade karen med godt humør som er overalt.
Jeg er Erlend Rolandsgård,sønn,bror,pappa,x-kjærste.
Jeg er en sterkt savnet sønn (håper jeg) ved navn Min Ho Hong for noen i Seoul.
Jeg er urolig i min sjel.
Jeg tenker ustanselig på ting.
Føler meg rar i tankegangen.
Hodet inneholder mer tanker enn jeg har plass til.
Jeg kjenner hva du tenker uten å forklare hvordan jeg gjør det.
Jeg kan lodde stemningen i ett rom bare ved ett blikk.
Jeg kan se rett igjennom deg på måter jeg ikke kan forklare.
Det høres sikkert rart ut.
Jeg er sikkert rar.
Kanskje du synes jeg er teit og snakker bare vås.
Jeg forholder meg til mange, og for alle er jeg forskellig.
Jeg kommer til å bare ville være en til slutt.
En mot alle.
Jeg vet at det er visse ting jeg trenger.
Når det faller på plass vil alt bli lettere.
Men ting kan ikke tvinges til å skje.
Det gir dårlige vibrasjoner.
Men jeg får vente så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar