fredag 19. mars 2010

fra one-pack til six-pack


Jeg innrømmer det glatt.
Jeg har litt rundt magen.
Gea sier jeg er tykk.
Jeg svarer med at det er visdom.
Jeg tror stoffskiftet og forbrenningen har avtatt med årene.
Apetitten har økt.
Man trenger ikke ha nobelprisen i matte for å skjønne dette mattestykket.
Det er vel ikke all visdom som man bør inneha.
Det er liksom mye ubrukelig info man i løpet av livet viser seg å ha som man overhodet ikke trenger.
Jeg velger å tro at visdommen rundt magen er av denne typen.
Hvor mange vet liksom hva Bibliofilklubben er for noe?
Bibliofilklubben er en norsk klubb for boksamlere. Medlemstallet er begrenset til 33, og nye medlemmer opptas ved avstemning.
Eller dette-> Divino er en kommune i delstaten Minas Gerais i sørøstregionen av Brasil.
Dette er sånn visdom jeg velger å legge i magen, og trene vekk, til badesesongen igjen omslutter kroppen.
Fra one-pack til six-pack tror jeg vi skal kalle det.
Trening here i come.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar