fredag 12. mars 2010

UNO MAS !!!!




Dette er helt fantastiske nyheter.
Jeg ble ringt opp av tv2 og spurt om jeg ville være med på VIL DU BLI MILLIONÆR en gang til.
Denne gangen Hot Seat versjonen.
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG.
Dette er en ny mulighet på to mnd til å bli millionær.
Denne gangen skal jeg bruke litt taktikk.
De av dere som vet hvordan denne versjonen fungerer, vet at man kan være litt taktisk når det kommer til selve spillet.
Man kan bruke PASS en gang og egentig nøye tilpasse det.
Så godt det går da seff.
Audition for denne runden er på manddag klokka 14.00 i Nydalen.
Jeg må nesten feire dette i kveld.
Er noen med meg?
GOD HELG !!!

2 kommentarer:

  1. KONGE! Du SKAL ta hjem denna ellerz blir jeg driiit sur og ekkel!!! x)

    SvarSlett
  2. Det er greit.Jeg skal gjøre det som står i min makt til å klare noe vaffal.

    SvarSlett