onsdag 24. mars 2010

foppal

Hvor mye jeg skal snakke om fotball uten å få for mange på feil side er vel uvisst, men jeg føler jeg må komme med en kommentar angående det som skjer i RBK.
Det er selfølgelig masse rot og stress for spillere og støtteapparat når den ene treneren blir kastet inn etter den andre.
Selv om jeg personlig ikke holder med RBK som fotballklubb, mener jeg det er viktig for norsk fotball utad mot europa og verden.
At de er det laget som har mest CL erfaring i norge er hevet over en hver tvil, og det har faktisk åpnet opp for at lag nr to i tippeligaen etter endt sesong og har fått kvallik på ett tidlig stadium i turneringen...
At Nila Arne kommer inn igjen i laget ser jeg isolert sett på som noe bra, og håper egentlig at han kan få styre noen år igjen som sist.
Han har den kompetansen og gløden for laget.Han kjenner de godt, og han kan skape noe ut av ingenting.
Ellers så håper jeg at xx vinner serien i år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar