lørdag 13. mars 2010

Dette er meg da.





Dette er meg da.
Tidlig lørdag morgen.
Hadde jo ikke tenkt meg ut, men Thomas lokket meg hjem til seg med whiskey.
Etter jeg så "Yes man" så sa jeg seff ja.
Jeg følte og at jeg måtte feire litt at tv2 villa ha meg tilbake i Vil di bli millionær.
Nå er jeg hjemme og jeg er full.
Beautifull.
Jeg er glad og litt lei meg.
Jeg kjenner liksom hvor mye jeg lengeter etter en å sove sammen med.
En å le sammenmed.
En å lage middag sammen med.
En å gå i regnet sammen med, og bli søkkvår fordi det er najs.
En å dele dupe hemmeligheter med.
En å elske med.
En som kjenner meg inn og ut 10 000%.
Noen ganger er det kjipere enn andre å være singel.
Jeg var innom Villa (min kjære klubb nr 1) sammen med Thomas,Mattis og Kristian.
Det er bare ett svakt minne nå, men musikken var bra.
Iallefall det jeg husker.
Hors meat disco er nok noe jeg ville dratt på hvis jeg var i London.
GARANTERT.
Så nå skal jeg legge meg, men jeg ville gjerne skrive ett innlegg i fylla, siden jeg skriver om alle situasjoner, og jeg vil gjerne dele mine fylle opplevelser og med dere, mine kjære lesere.
Det var sånn passe friskt å gå hjem fra Aleksander kiellandsplass til hjemme.
Men so,m alltid tenker jeg at det er bra med litt frisk luft før man legger seg.
Det kommer som vanlig til å gå hardt utover den andre dyna mi, siden jeg er blodsingel.
Mi vida Loca.
I love you readers.
Her er jeg...naken...full....tilstede...
Elsk meg?
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar