mandag 29. mars 2010

drømmer


I dag er det regnvær.
Jeg har sovet lenge.
Det er digg.
Jeg ble vekket av en telefon fra en venninne.
Seff akkurat midt inni en megaspennende drøm.
Jeg var på ferie i Bosnia av en ukjent grunn.
Der besøkte jeg en familie som jeg tror jeg støttet økonomisk hver mnd.
Det var ett ektepar, en datter på 15 med ett barn og en bestemor.
De levde i ett lite hus litt utenfor sentrum av en by.
Det var sommer, men temperaturen var bare tre grader inne i huset.
Plutselig så sitter jeg på en motorsykkel og kjører på en vei..
Så hører jeg en som heter Luca rope på meg.
Jeg kjører bort og der sitter en venninne som heter Anna, som jeg er veldig glad i.
Men i drømmen er hun bare 15 år.
Jeg sjører helt bortil henne, og skal til å si noe, men så ringer telefonen...
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh..
Det er jo typisk.
-------------------
Nå har jeg spist frokost.
lest aviser.
gått på do.
Dusjet.
orker ikke skrive mer i dag tror jeg.
hadet på der-du-måtte-være.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar