tirsdag 16. februar 2010

bla bla bla

FOR EN HELG.for en helg.What a weekend.
Det er lett for at dagene går inn i hverandre når man har det gøy.
Torsdag blir lett fredag.
Fredag til lørdag.
Lørdag til søndag.
Søndag til mandag.
Så er det plutselig tirsdag.
Og da er det to dager til torsdag igjen.
Grøss.
Det beste var nok festen på lørdag.
Primal Behaviour.
Masse blide mennesker.
God stemning.
Det er mange ansikter man treffer i løpet av en helg.
Noen er lettere å huske enn andre.
Sånn som ditt.
Jeg kjente deg igjen med en gang du kom.
Herlig.

I dag skal jeg endelig bli kvitt den 8 disc dvd-boxen om 2.verdenskrig.
Det blir nice.
Den skal gjøre noen andre glad når klokka er ca halv ett.
Etterpå skal jeg i banken.
Så skal jeg hente Gea My i barnehagen.
Så skal vi sikkert spise noe godt til middag.
Tirsdag er det fisk så det blir vel enten fiskegrateng eller fiskepinner.
Det er jo egentlig ikke så værst mat.
Kroppen trenger jo å spise variert.
Desuten så er jeg ikke så flink til å lage middag når jeg ikke har Gea My.
Slurver litt da.
MÅ SKJERPE MEG.
Men enda så er jeg en ikke-røyker og det er jeg fornøyd med.
Dette ble ett rart innlegg med masse forskellige temaer.
Jaja.
Jeg føler meg ok.
Det får holde på en vanlig tirsdag.
Vi snacks.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar