tirsdag 2. februar 2010

pOnDeRoSa @ Wallmanns salonger.

Jeg vet ikke om det bare er meg, men det er noe rart med svensker som fester.
Det er samme hvor de er i verden, for de klarer å samles, som en gjeng med maur.
Nå på søndag så var det det dærre Ponderosa.
Konseptet er sikkert velfungerende hos søta bror, men her i O-Town er det vanskelig å gjøre noe som helst, uten at alle skal mene noe om det.
Det er sikkert mange fine ting.
Det er fest.
Det er masse mennesker.
Masse alkohol.
Men så er det det at de prøver litt for hardt da.
Trenger ikke x-dama til rybak, jammende på fela si til house.
Trenger ikke en dame som synger, holder med sang på en cd.
Trenger heller ingen stakkars kar, som vrenger seg opp og ned i to gardiner.
Trenger heller ikke skape klasseskille, ved at man kan kjøpe seg bord med masse alkohol.Det ender bare med at de som sitter ved bordene enten føler seg mindreverdige, og må vise at de duger til noe, eller at de rett og slett er så blåst at de ikke har noen som helst form for ekte verdier, men kun det materialistiske.
Det var bare en stor danskebåt.
200 spenn for å komme inn er heller ikke særlig forlokkende.
Men når jeg ordner meg gratis shots, for mer en det jeg betalte for å komme inn og vel så det, driter jeg egentlig i hele greia og danser.
Heldighvis så er de svenskene jeg kjenner noenlunde på nett når det kommer til fornuft og sånne ting.
Dette minte meg om det moderne romeriket anno 2010.
Brød & sirkus til folket.
Veni vidi vici.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar