onsdag 3. februar 2010

Undrenes tid er ikke forbi.





Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne når det kommer til dette innlegget.
Det er fordi undrenes tid ikke er forbi.
Jeg er en type som alltid har unngått å drikke rent vann.
Det er fordi jeg ikke synes det smaker noe særlig.
Det er greit i alle andre mixer.
Te, saft, matlaging, med såpe i dusjen etc.
Men jeg har altså aldri vært så glad i å drikke det alene.
MEN nå....
Etter at jeg sluttet å røyke ved nyttår, så har jeg plutselig fått smaken på det.
Jeg kan tilogmed drikke kanskje 2-3 glass på en dag.
Dette høres kanskje lite ut i dine øyne, men for meg er det helt enormt mye.
Det beste er at brusinntaket er skøvet tilsvarende tilbake.
Jeg er sunn, og jeg sparer penger.
Om årsaken til at jeg nå endelig har fått smaken på vann er fordi jeg sluttet å røyke vet jeg jo ikke, men det kan umulig skade.
Sigg har jo ingen helsebringende effekter som jeg vet om.
Kanskje noe i kroppen min er i ferd med å forandres.
Kanskje ting som har blitt holdt nede, våkner til liv etter ca 17 år med gift?
Hvor mye penger jeg har brukt på sigg, orker jeg ikke regne på, men det er en del ferie som har blitt borte der.
Og ett førerkort.
Og kanske en bil.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg håper denne smaken for vann holder seg vedlike.
Jeg håper ferien neste år, for alle pengene jeg ikke bruker på sigg, "smaker" like bra som den bør.
Jeg håper Gea kommer til å kose seg.
Jeg håper jeg har kjøpt meg litt lenger tid å leve på.
Kanskje det er på tide å kjøpe seg ett par joggesko og løpe rundt parken?
Nå skal jeg drikke litt vann.
Så skal jeg dusje.
Ha en vannvittig dag da ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar