torsdag 11. februar 2010

Postopplevelser på en vanlig torsdag.





Det er ikke så mye spennende post om dagen.
Mest nei-post.
Det vil si:
Reklame
regninger
mas fra styret i borettslaget
reklame
regninger.
Så også i dag.
MEN, det var en ting til.
Papirer fra nav er ikke noe spennende, med mindre det står at man får dollars.
Den hvite uten avsender er nok en purring.
Men den store gule var intr.
Det stor tilogmed:
Erlend P.sjef Roladsgård.
Dette er første gang jeg har fått post som:
A: Kan relateres til noe fint.
B: En viss DJ maste seg til adr min på F&V.
C:Det står Partysjef som mellomnavn.

Hva er inni?

Det viser seg at det er en invitt til "WeSC FALL 2010 VISNING & VIXEN RELEASE PARTY"

DJs Diskjokke & Vinny Villbass
G-HA & OLLE ABSTRACT
GOLDFINGER & DJ NUHHH

Seff skal jeg det.
Seff skal jeg drikke.
Seff skal jeg danse.
Seff stiller jeg opp.
Seff-Seff-Seff-Seff.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar