fredag 5. februar 2010

Lepper/lips

Er det en ting jeg virkelig kan si jeg liker ved meg selv så må det være leppene mine.
Seff liker jeg meg selv, etter 30 år i samme kropp, men sånne ting tar tid.
Leppene mine er fyldige og myke.
De er blitt ganske flinke til det de skal brukes til.
Kyssing, klining, prating, spising, drikking og generelt kroppsspråk i samarbeid med andre deler av kroppen.
De ser ikke ut som ett kirurgisk snitt med skalpell, de er ikke usymettriske, og de er ikke misfargede.
De dekker tennene mine på en fin måte, og samarbeider bra.
De er flinke til å holde seg unna munnsår (som er fienden sammen med kulde) og krever en viss beskyttelse med gode belegg som f.eks. blistex.
Forebygging unngår skader sier de til meg, så da er det bare å høre etter.
De er veldig opptatt av hvordan de ser ut, siden de er plasser ganske sentralt, og ganske i front av kroppen.
De tror de er litt bedre enn andre deler av kroppen, men de har jeg sagt til de mange ganger, at alle deler er like viktige.
Da trekker de bare på smilebåndet litt sånn til venstre.
Delvis fordi de vet jeg har rett, og delvis fordi de vet de selv har feil.
De har enda mye å lære, leppene mine.
Men med god veiledning og godt samarbeid, så tror jeg vi skal lykkes sammen.
Jeg og leppene mine.
sMaSk.

2 kommentarer: