tirsdag 2. februar 2010

På seg selv kjenner man andre.

Det er mye jeg tenker på.
En av de skal jeg nå skrive litt om, og du kommer sikkert til å le og kjenne deg litt igjen.
Hvis jeg sitter på facebook, og får en notification, så ser jeg på den, og jammen er det ikke en person som man ikke treffer så ofte som har tagget deg/kommentert noe du har gjort.
Hvis man i tillegg ikke husker helt hvem denne personen er har du for mange venner btw.
Men la oss si det er en du kjenner greit.
Møttes på fest og greier.
Det jeg da gjør er vel noe de fleste gjør tenker jeg.
Jeg går inn på vedkommendes profil, titter på bilder eller noe annet den personen har foretatt seg og trykker "LIKE" eller legger igjen noen ord.
Er dette en form for å lette sin egen samvittighet?
Jeg tenker som så:

Hvis den personen faktisk følger med på hva jeg gjør, og vi ikke kjenner hverandre sånn grusomt godt, så føler jeg at jeg må gi noe oppmerksomhet tilbake.
Er det ikke sånn du tenker om saken og?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar