fredag 12. februar 2010

Hei fredag.




På en vanlig torsdag er det de vanlige reglene som gjelder for alle.
Spis, eller bli spist.
Jeg stod opp ved 7 tiden og spiste frokost sammen med Gea My.
Så dro vi opp til barnehagen.
Jeg dro hjem og spiste frokost nr to.
Så hengte jeg opp klesvask som jeg hadde satt på før vi gikk ut.
Ganske smart.
Så måtte jeg skrive litt, og lese aviser på nett.
Lillebror ringte etter han hadde vært hos legen og dumpa innom.
Han var sulten så vi dro på Noodle Pie rett borti gata.
Måltid nr tre for meg.
Da vi gikk ut døra så vi spor etter kamp.
Blod og fjær.
Det var tydelighvis noen andre som hadde fått i seg mat og denne torsdagen.
Så stakk vi innom apoteket for Kristian skulle ha seg litt hostesaft.
Bøddi ringer og vi drar til han.
Nå var han sulten og vi drar på Stolen alle sammen.
Måltid nr 4, og klokka var ikke halv fem en gang.
Dæmit.
Så kjøpte vi øl, og drakk nede hos bøddi.
Flere kom til utover og skravla gikk på alle.
Når klokka var 22.30 så dro jeg hjem.
Ja jeg dro HJEM.
IKKE på byen.
Det var nok all maten som gjorde meg så daff.
Jeg la meg til å sove.
Ufattelig digg.
Nå kan fredagen komme å ta meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar