onsdag 3. februar 2010

Du er kjip.




Jeg har ikke så mye til felles med mannen på øverste bildet.
Ja, vi er menn.
Og der stopper vel det meste.
Grunnen til at jeg har med bildet, er på grunn av fingeren han viser.
Det er sikkert ikke med vilje, men det ble da en gang sånn.
Det er det jeg har til felles med han.
Jeg viser finger til de som hele tiden maser og gnager på noe av det jeg skriver.
Jeg skriver ofte at jeg vil ha en kjærste.
Jeg har vært singel lenge nok, og jeg er såpass gammel at jeg vet hva jeg vil.
Jeg kan ikke tenke meg at heller du har lyst til å leve alene hele livet.
Hvis du er så jævla lykkelig som singel, så er vel det fint for deg, men ikke kom til meg og gjør narr.
Jeg vedder på at det er mange som er i samme situasjon som meg, men ikke sier noe.
Jeg er ikke redd for å skrive det jeg tenker eller føler.
Hadde jeg ikke gjort det hadde hodet mitt eksplodert.
Så fuck deg.
Det er du som er teit, ikke jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar