tirsdag 5. januar 2010

AGHHHHHHHHHHHh.
Nettet mitt (som egentlig er naboen sitt) detter ut hele.Dette er selføgelig til stor irritasjon de gangene det detter ut, og jeg tenker da at jeg skal skaffe meg mitt eget.
Det koster sikkert ikke så mye i mnd, så hvorfor gjør jeg det ikke?
Vel..Når nettet fungerer så tenker jeg jo ikke noe spesielt over at det ikke er mitt eller noen andres.
Hvis de er så dumme at de ikke sikrer nettet sitt så må de og forvente at noen bruker deres linje.
Det er en sånn som meg.

Etter en dramatisk redningsaksjon i natt via Facebook, så drømte jeg at jeg var tildelt en premie på 38 000,-.
Jeg var drithappy, og tenkte at jaja..dette er ett godt eksempel på at min stadig sitting foran skjermen på Facern har betalt seg ved å redde ett liv.
Mulig hun godt hadde overlevd likevel, men det var jeg som var der, jeg som svarte, og jeg som lagde kaffe.

Gea My og jeg har spist grøt til middag i dag.Det vil si at jeg er fedig, men tv-slaven sitter og gaper og må stadig bli påmint å ete.
Pappa slår av tven og krever at hun skal spise opp før barne-tv.
Det får være grenser til tv-titting.
Om hun kommer til å få ett dårlig forhold til grøt etter dette får så være.
Middag spises uten tv på.
Er redd dette er noe hun har etter moren sin.
Tv-tittingen altså.

Snart får jeg besøk av bøddi A.K.A. Richard.

Det var det, og god sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar