onsdag 13. januar 2010

UÆHH



I dag har jeg sittet på biblioteket på Sandaker senter.
Jeg har lest masse historie, og hvem levde fra da til da.
Jeg har lest om ellediller og krokofanter, og hvem som sang om de.
Jeg har lest illustrert vitenskap, sånn litt innimellom alt det kjedelige, for det er ett blad som alltid er interessant.
Svart materie, brunost, fjell på Mars, avisredaktører og jeg vet ikke hva.
Jeg regner ikke med at alt sitter.Jeg har jo ikke klisterhjerne, men jeg regner med at jeg plukker opp noe.
Det skader uansett ikke å forberede seg best mulig, når man er så nærme man kan komme 1 mill.
Det blir vel det samme i morgen.
Lese, lese, lese.
Det føltes litt som å sitte på skolen igjen, bortsett fra at dette er frivillig.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar