lørdag 9. januar 2010

lØrDaG

I følge meteorologene har dette vært det kaldeste døgnet så langt i vinter.
Det er noe jeg ikke skal være vrang og si at sånn er det ikke, for det ahr jo til og med vært kaldt inne.
Ovnen står på max og det er ikke akkurat kjempevarmt her.
Det er nesten ikke varmt vann i dusjen, og døra til soverommet er lukket for å få mest mulig varme inne i stua.

Jeg og Gea My får besøk i kveld til middag og det blir kjekt.
Det er lenge siden jeg har sett "Mango" så det blir bra.
Hva vi skal lage vet vi ikke enda, men det blir kanskje tacos eller hjemmelagd pizza.
Enkelt og greit.

Nettet datt ut i natt en gang og er akkurat kommet tilbake.
Det er alltid like digg å lese nett-aviser og sjekke mail og Facebook.
Det er sånne rutiner man legger seg for vane.
De gangene nettet ikke er her, blir jeg nesten litt irritert, kun fordi jeg ikke kan sjekke ting der og da, men er nettet på så er jeg rolig og avslappet.
Er jeg da for mye på nettet?
Eller er jeg avhengig av nettet?
Svaret sier kanskje seg selv.
Det er ja og ja.
Vel vel..Nå skal vi se på NrK super og kose oss inne før vi må på butikken og handle inn til middag.
Vi snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar